dilluns, d’agost 28, 2006

ALGUNES REFLEXIONS DESPRÉS DE LES FESTES

1.- La xupi mola.
2.- L'edat mental de la Xupi és de 15 anys.
3.- Montxo és Deu.
4.- Pau hauria de provar fortuna en el món de la faràndula i l'espectacle.
5.- Alfred Foix, l'incomprés i desaparegut, és l'únic que realment importa.
6.- Barceló estalvie, Montxo no.
7.- Jo estic fet un "abuelo", però un mestre de l'Air-Guitar.
8.- Sareta, vaja on vaja, gaudeix del trajecte.
9.- La resta som "bobos".
10.- Molta gent segueix sense tenir personalitat pròpia.

6 comentaris:

El Morà ha dit...

Estic completament d'acord amb els punts 1 al 8.

El Morà ha dit...

Per cert, respecte al punt on es cita "Montxo és Déu", cal complementar dient: "junt a son pare i l'esperit sant, fan la trinitat".

Alfred ha dit...

Els punts 3 i 6 no els entenc... Molt d'acord amb el punt 1, 2, 4, 8 i 10, i gens d'acord amb el punt 9. Parcialment d'acord amb els punts 7 i 5.

Àlex ha dit...

No entenc el punt 10 ("Molta gent segueix sense tenir personalitat pròpia"). A qui es referirà l'enigmàtic Guixa?

Guixa ha dit...

Jo ja m'entenc...

Per cert, se'm va oblidar:
11. Sònia Llorach és un grandíssima DJ.

Guixa ha dit...

Alfred, els punts 3 i 6 no t'els penso explicar, i més que reflexions són afirmacions categòriques.

El punt 9 l'has de comparar amb el 8, per supost.

Sobre el 5, és opinió personal, como els Clash "the only band that really mathers".

Sobre el 7, suposo que et referiràs a que no sóc tant vell, xq a l'Air Guitar sóc el puto amo...