dijous, d’octubre 12, 2006



VOTA LA DATA DEL III XUPIENCUENTRO A SANTIAGO

Arriba el moment de decidir la data del tercer Xupiencuentro de Santiago de Compostela. Fins ara, les dues primeres edicions s'havien celebrat a finals de febrer, però entra a aquest post i opina. Així, si ho decidim prompte, tindrem vols més barats...

Vols directes de València a Santiago.

DIVENDRES
Surt: 19.15 Arriba: 20.40

Vols directes de Santiago a València.

DIUMENGE
Surt: 17.35 Arriba: 19.00

Vols directes de Barcelona a Santiago.

DIVENDRES
Surt: 07.00 Arriba: 08.35
Surt: 16.50 Arriba: 18.25

Vols directes de Santiago a Barcelona.

DIUMENGE
Surt: 06.40 Arriba: 08.15
Surt: 09.10 Arriba: 10.45
Surt: 19.00 Arriba: 20.35

Vols directes de Palma a Santiago.

DIVENDRES
Surt: 09.45 Arriba: 11.25
Surt: 14.40 Arriba: 16.25

Vols directes de Santiago a Palma.

DIUMENGE
Surt: 12.10 Arriba: 13.45
Surt: 17.10 Arriba: 18.55

6 comentaris:

Àlex ha dit...

Jo ja estaré allí fent El Camí amb Montxo...

Raquel ha dit...

A mi qualsevol cap de setmana que trieu m'esta bé, es una de les poques ventatjes de no ser funcionari.

Anònim ha dit...

Holaaaaaa!! No me'n recordo quin és el meu nom d'usuari ni la contrassenya. Algú me pot ajudar??

A mi me va be el primer cap de setmana de març que concideix amb l'aniversari de Motxo i Sonieta!!! Exactament l'2, 3 i 4 de març. Avore si així faig un poc més de presió per akesta data...

Si no potser i ha de ser un altre cap de setmana, arribaré en dissabte al migdia. Tampoc passa res però divendres treballo fins les 19:00 hores.

Sònia Lluch des de les platges mallorquines!!!

Anònim ha dit...

jo tampoc puc accedir;

a mi me va be qualsevol cap de setmana a qualsevol lloc... ( de moment)

sareta, desde barna con amor.

sònia ferrer ha dit...

Jo tinc festa el divendres 16 de febrer i el dilluns 19, per tant eixe cap de setmana m'aniria genial.

Guixa ha dit...

Jo hauré de mirar si Moros em done festa...