dimecres, d’octubre 18, 2006



¿ÉS 'LA PELL FREDA' EL LLIBRE MÉS LLEGIT A LA XUPI?

"Mai no som infinitament lluny d'aquells qui odiem. Per la mateixa raó, doncs, podríem creure que mai no serem absolutament a prop d'aquells a qui estimem. Quam em vaig embarcar ja coneixia aquest principi atroç. Però hi ha veritats que mereixen la nostra atenció, i n'hi ha d'altres amb les quals no ens convenen els diàlegs..."

Així comença 'La pell freda'. ¿Penseu que és el llibre més llegit de tots els temps a la Xupi? ¿Sí o no?

11 comentaris:

Àlex ha dit...

Jo voto que no, que el best seller és "Diari d'un jove maniàtic".

Guixa ha dit...

Jo crec que és el programa de festes

Àlex ha dit...

... o el EPS de El País.

Anònim ha dit...

(SARETA)

o el que me dices¡¡

Sònia Llorach ha dit...

No tinc clar que siga el més llegit, peró crec que és el que més ens ha abduït al génere del terror.

Guixa ha dit...

Jo no l'he llegit, però ni de conya és més terrorífic que els programes de festes eixos en entrevistes a la cort d'honor...

Anònim ha dit...

jo, com que encara estic incomunicà, utilitzo este mitg, anónim ( tampoc tinc identitat, ni contrasenya, ni res de res ) per dirvos a tots que vos estimo molt, molt,, molt....

ahí queda eso¡¡¡

sareta.

Àlex ha dit...

Quan vaig penjar el post encara no havia llegit el llibre, tot i que feia més d'un any que l'havia comprat... Ara, gràcies a la insistència de Pau, ja l'estic acabant.

Montxo, no et perds res!

El Morà ha dit...

Jo crec que el més llegit ha segut "el Principito" en versió il·lustrada. I ens ha influït moltíssim, perquè encara ens sorprenem de les coses que fan els adults, tenim constàcia de l'existència d'una "boa" a la Xupi (no dic noms), alguns raposos estan encara per domesticar, i les floretes tenen espines com punyals... Sols que en comptes de dibuixar corders, ens els papegem. Encara es podrien fer més analogies, què dieu?

Raquel ha dit...

La pell freda ja ha passat a la història, ara el que s'ha de llegir es Pandora al Congo, encara que segur que per un antropòleg es molt millor el programa de festes.

Anònim ha dit...

Jo encara soc anònima... Per mi El Jueves és el number one de la xupi!!! I després el programa de festes!!

I jo també vos estimo molt!!

Muaaaaaaksssss!!!!! Sònia-Mallorca