dilluns, de juliol 28, 2008

Les que més xalen...



18 comentaris:

Sònia Llorach ha dit...

Hala, que xules que esteu!!!!
Després açí no podre beure coses d´eixes!!!

Sònia Lluch ha dit...

Si que xaleu, si!!! Ara vos haureu aficionat a la Pepsi de cirera i aqui no en trobareu!!!

Porteu coses per fer un sopar americà!!! Nosaltres portarem un rotllo d'eixos que pegue voltes de carn de kebab!! Ja, ja, ja!!

Anònim ha dit...

Vos anyoro molt!

Anònim ha dit...

I vatros els meus ancisams?

Anònim ha dit...

Paseu-ho molt bé, feu moltes fotos.

Anònim ha dit...

Raquel, ja tens un novio americá?

Anònim ha dit...

montxo, pots ficar totes les frases en un missatge... és més pràctic.

Raquel ha dit...

Montxo, si ens enyores pots anar a Tirig amb la teva tirigpandi.

Raquel ha dit...

Jo no però Sònia es l'encarregada de les fotos i ja en porte la tira, però Hector Sastriques la supere en 2400(el vam trobar a la cua d ela misa gospel).

Raquel ha dit...

Si Montxo ja he trobat un novio Americà i em quedo aquí a viure.

Raquel ha dit...

Els teus encisams els hem substituït per la rúcula del Mc Donald's i així superem la nostra enyorança.

Raquel ha dit...

Sareta, et podries apendre la contrasenya?

Àlex ha dit...

iRaquel + Sònia,

La veritat és que quan em vau abandonar a la mitja hora d'arribar a USA no pensava que us anareu a aclarir, però veig que xaleu la gana.

Ens veiem al vol de tornada! Espero...

sònia ferrer ha dit...

Ja sabeu que la foto del Wendy (la versió cutre del McDonald's) és un muntatge... Ací, com Raquel és l'entesa en restaurants només hem menjat en llocs italians, japonesos, turcs i croates.

Guixa ha dit...

al petiquillo s'està millor...

Alfred ha dit...

HÒSTIA! Aneu en ojo, açò pot acabar com el Morgan Spurlock en "american way of life", però sense control mèdic i amb novio yanki.
Gozalbo, gallina; on t'has ficat?
En fi...ens veiem al petiquillo, pot ser arribem en deu passos... ;)

Muas!

Alfred ha dit...

Com que està de moda penjar molts comentaris, plagiaré la despedida cibernètica de "lo lleó del maestrat" en els e-mails remesos desde la seva plana destilator.com; B7s i A10 ("un personaje casi demoncete")

Raquel ha dit...

Guixa, ja que estàs al corral del petiquillo pots anar a dir-li a ma mare que estic be, es que jo estic molt ocupada i no tinc temps de trucar.