diumenge, de juny 08, 2008

Vinga va, un regalet... A veure si això s'anima...

13 comentaris:

JoAn RosSeLLó ha dit...

Hola! Na Sonia, veieu que està igual.
El cas és que a la feina m'han dit que he d'aprendre a fer blogs i estava cercant models per inspirar-me. I, vet aquí que, he tornat a visitar el de "Laxupi". No estic segur de que sigui un model a imitar per a les meves actuals tasques d'assessor. Però si tots abandonau aquest blog i no anau vius... pot ser els mallorquins ens l'apropiarem!

Sònia Lluch ha dit...

Menys mal... Algú dona senyals de vida!!
Joanet, podries preparar un curs per l'any vinent de Rasputin... Lina, Joana i jo seriem unes grans conferenciantes!!! Donaria punts?

El Morà ha dit...

Hola Joan! No sé com serà el contingut del teu blog (ja diràs quin és)... El que te puc dir és que voler buscar inspiració precisament avui que s'ha publicat el nap pelut del Rasputin, potser no siga un bon començament. Saluts

Sònia Llorach ha dit...

Pareix que lo únic interessant de Rusia siga el menbre viril del Rasputin!!! Penja alguna foto diferent de Rusia, que donem una image!!! Molts besets carinyet meu.

Pau ha dit...

Rasputin és un clàssic en el blog. Amb ell sempre creix la participació. No sé per què?

Pau ha dit...

Va xiquets animem el cotarro que el blog estava més parat que el d'IRaquel i sus amigas.

Sònia Lluch ha dit...

Tens raó, senyor Pau... Les fotos del blog de iRachel ja pareixen "de aquellos maravillosos años". D'aqui no res es tornaran de blanc i negre.

Jo si veig que açò s'anime tinc carnassa per posar... Tremoleu xupipanderos!! Aj,aj,aj,aj...

Freddy!!!

Sònia Llorach ha dit...

Va Sònia, fica les de falles que te va passar Raquel!!!
Jo no les tinc, si no les ficava,con un par!!!!

Àlex ha dit...

Ja, ja. Molt bona Pau...

Sònia Lluch ha dit...

No, no... les de falles jo no estava i per tant no són propietat meva. iRachel hauria de fer gala de la seva valentia que la caracteritza i mullar-se un poc...

Va... iRachel, coc, cocococ, coc!!!

Guixa ha dit...

Sincerament, Sònia, no sé per què fas eixa cara...

Raquel ha dit...

Home si aquí es van criticant les cares de la gent a les fotos, potser si que m'ho hauré de repensar Sònia.

Alfred ha dit...

Guixa, si que la tens menuda...