dimarts, de maig 22, 2007


QUÈ HAS FET SARETA?

4 comentaris:

Sònia Lluch ha dit...

Com ara ja tens vespa... pots tornar a fer de bambino!!!

Sara Pinyana i Lores ha dit...

tu ets la meva inspiració¡¡¡¡ però clar freddy, he tingut que cambiar el titular. el que vaig proposarr primer;

Freddy es un ser humano inteligente,
si quiere asegurarse un "si"
pone piripi a su pareja.

però clar, ja saps com son esta gent amb lo del alcohol... puritanos¡¡¡¡

Alfred ha dit...

Ei, ei, ei, SARETA! Certament déu ser una qüestió de puritanisme alcohòlic, per què la part certa de la 1ª proposta "Freddy és un ser humano inteligente" és del tot real si t'has inspirat en mi.

El que passa és que podria donar peu a pensar que només sóc "inteligente" quan "pone piripi a su pareja" i això ni és veritat ni és cert; com tots sabeu, ni piripis me fan cas...me tenen totes abandonadet...snif, snif, snif!...

JO PROPOSARIA:
"Freddy es un ser humano inteligente...(per a començar això es queda així), que no se come un torrao aunque en los viajes intente poner piripi a las pivitas por muy caro que le salga"

Anònim ha dit...

ALFREDO TINC GANER DE FICAR-ME PIRIPI AMB TU, ELS RESULTATS ELECTORALS M'HAN DEIXAT AFONA'T