dilluns, de novembre 27, 2006


TESTAMENT GOZALBO

Avui, dilluns 27, ha sortit publicat açò a Levante de Castelló i demà, dimarts 28, crec que volen recuperar el tema a l'edició general de Levante-EMV. Aquest matí he rebut tres trucades d'un número ocult, que ha penjat en jo contestar. Res, com els dos companys del diari que porten el Cas Fabra han rebut telefonades similars (abans de rebre amenaces més explícites), deixo escrit aquí el meu testament.

A Sònia Ferrer, la flauta dolça que em vaig comprar quan anava a escola i amb la qual només he interpretat "Ratón que te pilla el gato".

A Montxo, el Digital + amb l'opció Barça TV pagada fins al 2008.

A Pau, un llibre de Joan Barril que em vaig comprar i mai no vaig poder acabar. Crec que es diu 'Tots els ports es diuen Elena'.

A Raquel, un carnet VIP per pagar les copes amb un 20% de descompte a l'Azul.

A Sònia Llorach, la meua col·lecció de revistes de bàsquet.

A Jota, res.

A Guixa, la discografia completa dels Hombres G.

A Sònia Lluch, dos paquets de preservatius que vaig comprar optimistament amb una oferta 2x1 i que són a punt de caducar.

A Alfred Foix, un banyador d'H&M que se'm va quedar menut.

A Sareta, el meu Golf.

A Pere, el meu compromís per un món millor.

A Jaume, una càmera de fotos que no em funciona i que em dolia reparar.

A Barceló, un terrenet al costat de Tírig amb dues oliveres que ell sabrà fer passar per mil·lenàries.

DEP

9 comentaris:

Pau ha dit...

Has iniciat el Watergate castellonenc. Gozalbo! amagat i fuig. Si necessites exiliar-te a casa tenim lloc i el nou tripartit et pot donar refugi polític. Hem d'iniciar contactes amb Amnistia Internacional i SOS Periodistes.

A partir d'ara utilitza pseudònim, per eixemple "Isidoro", posa't peluca i intenta aconseguir una documentació falsa en el mercat negre.

Una cosa, el llibre eixe ja l'he llegit però moltes gràcies.

Llibertat i salut camarada!

Estem amb tu.

El Morà ha dit...

Pau, ja t'ho vaig dir el dissabte, te'n recordes??!!! El "Waterfabra" destapat per Àlex!!!

Guixa ha dit...

Si et passe algo et prometo que els Homres G, es juntaran per fer-te un merescut homentge.

M'encanta la herència que em deixes. Moltes gràcies.

Va ser bonic passar la infància amb vosté.

Anònim ha dit...

Gràcies companys.

Aquest cap de setmana envio a Sònia i Montxo a la ciutat que comença per Barcel i acaba per Ona.

Ells prepararan el terreny.

Anònim ha dit...

Nota per a Isidoro: no confies en qui te vulga convidar a sushi.

Sònia Lluch ha dit...

Benvolgut Isidoro: Gràcies per els preservatius però últimament no me menjo un torrao, aixi que si ja estaven a punt de caducar... Farem un últim intent per Nadals... Són de sabors??

Per altra banda, si necessites una perruca en forma d'ensaïmada, o bé te disfrases de fallera o saltes el petit toll que ens separa. Encara que per aquestes terres, t'aconsello que tampoc facis periodisme... En Matas te MATA!!

PD: el grup alternatiu B de Lisboa té un nou company de viatge. En Dani (amic de la Moni). Ja en som 8!!

sareta ha dit...

ay isidoro, no confies tampoc en el servei secret rus...

Anònim ha dit...

ISIDORO, SABEMOS QUIEN ERES Y NOS HEMOS QUEDAO CON TU CARA!!! Y ESOS DE LACHUPI ESA DE LOS COJONES, MUCHO OJO QUE SUS TENEMOS FICHAOS A TODOS. OSTIA. CAGONTO!, PRINGAOS!


Fdo.: Angel, Eduardo, Rita y Mariano

Anònim ha dit...

Alfreditoooo que t'has delatat!!!

Ara treballes per Fabra i te dediques a amenaçar a la peble??

Tinc el teu telèfon punxat i se molteeeeesssss cosesss!! Aj, aj, aj, aj!!!!!