dissabte, de gener 16, 2010

Xupiencuentro a Eivissa


Per començar a centrar el tema del Xupiencuentro a Eivissa, hem triat un cap de setmana (19-21) de febrer. Us va bé? Opineu.

Per uns 75 euros es pot anar (divendres, 20.20) i tornar (diumenge, 21.45) amb Vueling des de Barcelona. Spanair i Iberia tenen molts més horaris i es poden agafar des de Barcelona i des de València. A més, per uns 90 euros es pot anar i tornar amb Baleària o Transmediterránea des de València.

Ací hi ha més informació de com arribar.

4 comentaris:

Raquel ha dit...

A mi aquest cap de setmana em va bé. Però jo m'esperaré una mica a comprar el bitllet perquè encara no se segur quina feina faré al febrer. Carlos Alfonso, espabila a comprar el bitllet que la Pachá t'espere i més la tindràs tota per tu.

Àlex ha dit...

Jo seré baixa. Impossible anar enguany.

Sara Pinyana i Lores ha dit...

jo també...

Pau ha dit...

Si algú té intenció d'anar que m'ho comunique. Tinc la sensació que al final enguany només aniré jo.