dilluns, de maig 25, 2009

Tanquem el blog?

Vota a l'enquesta que tens a la dreta de la pàgina.

22 comentaris:

El Morà ha dit...

Aquesta consulta sembla un propòsit feixista enmascarat amb un gest democràtic. Per a qui treballes ara, Àlex? Un licenciat en comunicació audiovisual sondeja si tancar un medi d'expressió popular? Jo no vull participar, és una obscenitat.

El Morà ha dit...

I tu has votat que sí, zorro...

Àlex ha dit...

Estimat i apreciat Jota,

Em fa feliç que exageres el meu poder maquiavèlic, però crec que, després de fer-nos passar uns moments entretinguts, ha arribat el moment de deixar morir el blog amb dignitat.

¿Diagnòstic? Bàsicament, es mor de fàstic, ja que tots dediqueu el vostre (escàs) temps lliure a actualitzar el Facebook, mitjà molt més addient per a tirar la canya.

La gent no participa i els pocs que entren a llegir el blog són aliens a la Xupi, quedant en greu perill els nostres més preuats secrets.

Sí, estimat Jota, jo he votat que SÍ. Ha estat un vot entelat de llàgrimes, però mesurat al llarg dels darrers mesos. Creu-me és el millor.

Només espero que si algun dia jo agonitzo com ara el blog tingues el suficient coratge per a donar-li a la tecla d'esborrar.

Gràcies, Jota.

Àlex ha dit...

Y tú has votado que no, guineu...

El Morà ha dit...

Estimat Àlex

Realment a mi el facebook m'avorreix i m'importa una xufa.

Que el blog s'estiga morint de fàstic no és raó vàlida, o suficient, per pretendre desmantellar la crònica dels records col·lectius dels últims anys (perquè son de tots una mica i de cada qual), suprimir l'imaginari escrit de cada participant, o fomentar l'oblit de l'esforç i la voluntat de cadascú per fer que tot això s'haja pogut compartir i disfrutar entre tots.

Els àlbums de fotos de la família se veuen potser una vegada a l'any, i no per obrir-los menys un bon dia sembla una bona idea fer-ne una falla amb ells. Sort que esta política tampoc sól ser d'aplicació en llocs com biblioteques, arxius, o les pintures del barranc de la Valltorta.

El dia que jo agonitze potser no conservaràs cap record meu, perquè l'hauràs esborrat amb un clic, llàstima, es possible que estiguen tots ací. I no serà per accident, sinò de forma premeditada i fent una campanya d'adhesió. Home, m'imagino que això no és important per a tu, ja ho començo a assumir.

I no, jo no he votat, ni sí ni no, perquè qüestiono la legitimitat de la consulta per estos arguments que he escrit.

sareta ha dit...

jo he votat, i he votat ¡¡¡no¡¡¡¡

Àlex ha dit...

Estimat i apreciat Jota,

¿Deixaries oberta una finestra de casa per la que cada setmana t'entren a robar (records, posem per cas) amb l'únic argument de que es bo deixar entrar aire fresc? ¿O limitaries el seu accés obrint-la només quan tu ets davant?

Àlex ha dit...

A més, en sé d'una que volia tancar el blog sense avisar ni res.

Jo, almenys, ho he sotmés a votació popular... tot i que comprovo que a feixistes com tu (que estratègicament posen sobre la taula arguments de força major per abolir qualsevol democràcia) els fa por el resultat d'una enquesta.

¿Demanem l'opinió dels entesos o prefereixes assassinar-los pel bé del blog?

El Morà ha dit...

Estimat Àlex

Limitem-ne l'accès i avant, ja veus què difícil. I parlant de feixismes, este estil teu de consulta popular està clarament inspirat en el president de Veneçuela amb ramalassos de lehendakari del planeta Vulcano.

Avui estic de bon humor :)

El Morà ha dit...

Estic esperant una rèplica (co-co-cooooc! cooooc!)

Àlex ha dit...

Estimat i apreciat Spock,

Limitar l'accès és senzill, però dubto que sigues capaç de memoritzar-te una contrasenya.

Parles de Vulcano, bon exemple. Em permeto recordar-te que és un planeta situat a uns 15 anys llum de la Terra amb habitants fàcils de reconèixer per dos tres: orelles i celles punxegudes.

Com ve sabràs, la societat Vulcano és coneguda per la fermesa en les seues conviccions. Lògica, meditació i supressió total de les emocions guien la seua manera de fer. I així ha estat al llarg del temps. Des de sempre han tingut atacs de gent exterior que volia canviar la seua essència. Com si ara entra algú a la Xupi i prohibeix la cervesa.

¿Van dubtar aleshores els Vulcanos? No, es van mantindre ferms, obligant als escindits a crear dues noves races: Romulans i V'tosh ka'tur.

Ara, tu vols ignorar els problemes de la Xupi, i fer com si res no passés. Ets Rajoy amb el Prestige! Tens por a prendre decisions que no entens i això significarà l'aniquilació de la nostra espècie.

Sí, potser jo m'inspiro en Hugo Chávez, però tu en Manuel Rosales, que acaba d'abandonar el país acusat de corrupció per la Interpol. ¿Això faràs tu quan el blog arrossegui la Xupi al precipici? ¿Fugir?

Sònia Llorach ha dit...

Quantes voltes es pot votar?????

Àlex ha dit...

Jo diria que una, però segur que Jota ho ha trucat.

El Morà ha dit...

Estimat Àlex

Certament ignores que sóc capaç de recordar una contrasenya, de la mateixa forma que me recordo de la teua cara independentment de que l'ensenyes per cada comentari que fas. Posats a ficar dubtes sobre la taula, tu mateix has implantat el sistema de recomptar vots, així que està sota sospita.

D'altra banda pareix que la teua inspiració ve d'altres planetes, la qual cosa fa que la teua capacitat de raciocini estiga ara mateix en entredit. El blog és sentiment; veig que els teus amics imaginaris de Vulcano t'han dit que no has de tindre sentiments. I després de complir amb la teua missió de destrucció te vindran a buscar en una nau espacial, suposo (amb la intenció de fugir). I què mes? Els llops també tenen les orelles en punta, i i sabem que s'apropa perquè li veem les orelles.

Si en alguna cosa me pareixo a Rajoy és que tu, fent el paper de Prestige, t'enfonses en l'oceà de la xarxa i reparteixes xapapote per a tots; i a mi, com Rajoy, me toca explicar-lo.

Unknown ha dit...

Àlex bigoti xivato.Si, jo era partidària de tancar el blog directament i sense dir res, perquè cada cop que obro el safari i veig "o comentarios" penso que, qui t'ha vist i que et veu blog de la xupi, després del zenit que vam assolir amb el post del pene de Rasputin sempre a anat de cap a caiguda, aquest blog s'ha convertit en una ombra del que va ser. És com un malat terminal, si sotmets a votació popular: eutanàsia si-eutanàsia no, abans fan una pel·lícula que el jutge decideix si es legal o no, i mentre el malalt continua agonitzant.
Però be si al Morà li ha de saber tant de mal i s'ha de disgustar jo canvio el meu vot. (el vot es pot canviar però no votar dues vegades)
A més, periodista a vore si t'espaviles!!!!!, que el Morà convenç més que tu.

Àlex Gozalbo ha dit...

iRachel,

¿Per què signes com a Grupo 8?

Juanda Morà ha dit...

Crec Àlex, que esta vegada m'has guanyat per golejada. Les teues argumentacions són brillants i és per això que ja he canviat el meu vot. Raquel, perdona per fer-te dubtar, estava equivocat!!!

El Morà ha dit...

Usurpadors de la paraula, NO!!!

Este últim comentari no és meu, que quede clar!!!!!!!!!!!!!!

El Morà ha dit...

I no capitulo, s'entèn bé????

Àlex ha dit...

Jota, què dius ara?

El Morà ha dit...

Ves i demana-li consell a Urdaci.

Sònia Lluch ha dit...

Jooooooderrrr!!! Com està el pati!!!! Bé xiquets, jo només he de dir que molt de gust de coneixer-vos i que me va agradar molt veure el pollon de Rasputin en persona.

Força Barça!!!!