dijous, d’abril 10, 2008

Tinc una Nova Xupi, me'n vaig.
Com que al blog quasi no hi ha moviment he decidit canviar de xupi. Ací teniu la foto de la nova pandi. Es tracta d'una gent que he conegut i amb la que em trobo molt bé. També fem festes, viatges, dinars i sopars. I, a més a més, el seu blog no para mai.
Si xiquets, ha arribat el dia del comiat. No vull estar trist, us tindré sempre al meu cor i en els meus pensaments. Recordaré els moments bons i no tant els dolents. Sovint penso que junts, amb tots vosaltres, he passat els millor anys de la meva vida. Segur, no hi ha dupte.
Però, passa la vida, passa la vida, i unes etapes acaben i altres comencen. Cadascú sap quan és el moment de canviar, i jo crec que el meu és ara. La Nova Xupi són bona gent (i no em foten la bulla per tancar massa fort les cafeteres).
Sí xiquets, ha arribat el dia del comiat, amb llagrimes als ulls us dic fins sempre. Adéu i sort.

PD: Per cert, el cap de setmana vaig al poble, hi ha soparet? Birres? Mar Xica? Ja em direu alguna cosa.

12 comentaris:

Sònia Lluch ha dit...

Jo, només vull comentar-te una cosa: "Dupte"... va amb B.

Raquel ha dit...

Bueno, no serà per tant, i a més ara tenim capsules. (però les coses es posen al seu lloc, no les paelles al lloc dels gots i les olles a la nevera).

Guixa ha dit...

Pues si tu t'en vas jo també...

Pau ha dit...

Sònia, gràcies per la correcció, vaig estar dubtant molt.

El Morà ha dit...

Quin poc estil, acomiadant-se a la francesa, no tens vergonya ni perdó. Ja vindrà agost i preguntaràs quan fem la festa del corder, i si pot vindre la teua nova colla, i te fotràs amb totes les de la llei. Este estiu fes el favor de prendre't el cafè al bar de Willy perquè si te veiem a la Mar Xica te correrem a pedrades pel tot el Surrach fins a Vinaròs. Ja arribarè a un acord amb Alfred per a vetar-te l'accès al xalet de Sant Gregori i amb iRachel pel que fa a la nevera dels quintos. I damunt tu Guixa, fes-li de comparsa, què no penses per tu mateix o què? Bandoleros!!

El Morà ha dit...

T'has venut per un plat de paella! Podries haver demanat 30 monedes de plata! Vergonya!

Guixa ha dit...

adéu jota

Raquel ha dit...

Va Guixa no et faces l'interessant, que per dos díes que vens a l'any ni ho notarem.

PD: ES BUSCA ASPIRANT AL TÍTOL PEL CONCURS DE PAELLES DEL XUPICORDER

Alfred ha dit...

No m'ho puc creure!...

Àlex ha dit...

Ara que Pau se'n va, puc adoptar el paper de preguntador oficial de La Xupi?

Pau ha dit...

No tens categoria suficient.

El Morà ha dit...

Com a ambaixador de la Xupi al Vaticà no te dic que no