dimarts, de febrer 26, 2008


BILBAO - XUPIENCUENTRO 2008

5 comentaris:

Sònia Llorach ha dit...

Qui és tojagal, tinc un avis de possible virus!!!

Moltes felicitats Monxito!!! Ja tens 31 anys!!

Sònia Lluch ha dit...

Moltes felicitats xavalote!!

Alfred ha dit...

Com trinque jo al tolajal eixe dels collons a una taberna, vorà ell...

Quina gent més templada, ah!, moltes felicitats Montxito, ara ja toque ser una mica serio...

..."EL SERIO"

Anònim ha dit...

Soc Montxo,Primer que tot gracies a tots per felicitar-me, i el que no´s´ha enrecordat no pase res, que jo soc el primer que se me olviden els aniversaris dels meus amics, intento enrecordar-me i no se tan desastre perque sé que sempre es bonico que te feliciten, a mi cada any que pase me agrade més.Un beset a tota la Xupi del voltre amic Montxito. Vos estime a tots en locura, sou lo més gran. Per cert no m´en recordo de la meua contrasenya per entrar al bloc, si algu espavilat sap que tinc que fe. Adeu

Anònim ha dit...

See HERE