dijous, de setembre 20, 2007


SENSE COMENTARIS...

7 comentaris:

Alfred ha dit...

OJO el que pot anar sortint de la festa de casament del germà d'en Ruben...me va, me va, me va, me va, me va....

El Morà ha dit...

Vinga Alfredo, no te prives, este blog vol carnassa!

Alfred ha dit...

JOTA, JOTA, comportat que "mos fotran" ...(no et preocupes que tinc bon material...je,je,je!)

Guixa ha dit...

Confieso que hay momnetos que
soy cuerdo y a veces loco,
y amo así la vida y tomo de todo un poco,
me gustan las mujeres me gusta el vino,
y si tengo que olvidarlas, me voy y olvido.

Mujeres en mi vida hubo que me quisieron,
pero he de confesar que otras también me hirieron,
pero de cada momento que yo he vivido,
salí sin perjudicar el mejor partido.

Y es que yo,
amo a la vida y amo al amor,
soy un truhán, soy un señor,
algo bohemio y soñador.

Sònia Lluch ha dit...

Déu meu...

Raquel ha dit...

La temporada tardor-hivern comença amb nivell, deu meu com acabarà!!!

El Morà ha dit...

Damunt que algú sap cantar algo de Julito i vol fer-ho per a vatros, us queixeu... A qui volíeu, al Melendi, a Macaco, a Rasputín cantant?

Guixa, que no coarten la teua vocació musical!