dijous, de març 01, 2007


XUPICALÇOTADA A SANT GREGORI
El pròxim dissabte 3 de març, la Xupi es reunirà per tal de cel·lebrar l'aniversari de Sònia Llorach. Dos-cents cinquanta calçots, carn de Catí, bona cosa de vi i quintos a la gana, faran les delícies dels nostres amics.
Cal recordar que el passat dia 27 de febrer fou l'aniversari de Montxo que entrà així en el selecte grup de xupitrentanyeros. No obstant una sortida a Mallorca del titular de xupirelacions i afers exteriors per tal de complir amb els compromisos inherents al seu càrrec, ens impedirà gaudir de la seva presència. Ens veiem.

6 comentaris:

Sònia Llorach ha dit...

Monxito penssarem en tu !!! Força Barça!!! Resultat del Sevilla-Barça? 1-3

Alfred ha dit...

Sonieta;

MOLTES FELICITATS!!!!!

Hi ha una PORRA per al partit Sevilla-Barça?

La meva aposta és 0-2

Guixa ha dit...

Moltes felicitats Sònia!!!

sareta ha dit...

felicitats xiqueta¡¡¡¡
jo crec que no podrè baixar al poble, estic en ple despegue de clickair....
feu-vos una birreta per mi¡¡¡¡

petonets a tothom¡¡¡¡

Alfred ha dit...

SARETA;

Fas unes coses més extranyes que jo que sé! Una birreta sense tu no és el mateix.

GUIXA;

Ens veiem o no?

MORÀ;

Collons, que tinc ganes de vore't!!

Àlex ha dit...

PORRA Sevilla - Barça
Partit suspés al minut 12 de la segona part per un "tiroteo" dels Canis...

Felicitats a Alfred pels 30 anys, a Montxo per la calçotada i a Sònia Llorach pel seu viatge a Mallorca.