dimarts, de febrer 13, 2007



JAUME i FRANTO OBRIN UNA CAFETERIA A BENICARLÓ

Al cèntric carrer Alemanys del nostre poble, en Jaume i en Franto, dos amics de la nit benicarlanda, van inaugurar una cafeteria. Coneguda com "La taverna d'en Jaume", una delegació de la Xupi va fer acte de presència per donar el vist-i-plau a la nova oferta lúdico festiva. Així, i després d'una calurosa acollida, tot apunta a que el lloc es convertirà en un clàssic de reunió per als components de la nostra colla. Esperem siga tot un èxit.

11 comentaris:

Àlex ha dit...

Freddy,

No es diu "La taverna d'en Jaume" sinó "Cafè de l'arc". La resta de la informació que dones s'ajusta prou a la realitat.

Alfred ha dit...

Àlex,

sempre ramugant collons.

Com més grans ens fem pitjor...PER MOLTS ANYS AMIC.

Àlex ha dit...

Només dos de les tres Sònies, Pau i Montxo m'han felicitat. A banda de tu, esclar. La resta, a la llista negra...

El Morà ha dit...

Felicitats Àlex :)

Guixa ha dit...

Felicitats en un dia de retràs Àlex!!!

Tu i jo nem agafats de la ma en aixó...

sareta ha dit...

jo te felicitarè en persona, que guanye molt¡¡¡

encuant a les disfresses no hi ha cap dupte, la meva serà la millor¡¡¡¡

raquel, per cert, crec que volem amb el mateix avió
salida: 22. 05
llegada 23.40

vuelo de iberia: IB1578

quedem?

sareta ha dit...

jo te felicitarè en persona, que guanye molt¡¡¡

encuant a les disfresses no hi ha cap dupte, la meva serà la millor¡¡¡¡

raquel, per cert, crec que volem amb el mateix avió
salida: 22. 05
llegada 23.40

vuelo de iberia: IB1578

quedem?

Pau ha dit...

Per fi, un bar decent on fan cafè de qualitat. Un lloc on anar.
Al mig del poble.
S'ha acabat demanar infunsions al Goya.

Visca "la taverna d'en Jaume!"

Raquel ha dit...

Si Sareta anem amb el mateix avió, però no vull quedar amb tu ja ens veurem a Santiago.

(jo vaig en cotxe desde Catí quan estiga arrivant a l'aeroport et truco, suposo que sera cap a les vuit)

El Morà ha dit...

I dit siga de pas, el text d'Alfred, 100% correcte: la taverna es dirà com vulgues, però serà CONEGUDA com "LA TAVERNA D'EN JAUME".

Alfred ha dit...

Morà, com sempre, molt encertat. (abraçades)