dijous, de gener 11, 2007

Ja tenim on dormir!

Meiga Backpackers
(c/ Fuente de San Antonio 25, 3)



Estamos a pocos pasos de la catedral, dentro de la zona monumental, donde se concentra la esencia de Santiago de Compostela, en un magnífico edificio, con preciosas galerías típicas, donde podrás sentarte a descansar mientras contemplas la animación de la ciudad.

Es un albergue pequeño, con pocas camas, muy acogedor. Las habitaciones son de 4, 6 y 8 camas. ¡Queremos que te sientas como en casa!

Desde aquí puedes llegar a cualquier punto de la ciudad en muy poco tiempo, desde los monumentos de la zona vieja, hasta la parte nueva y la zona comercial.

Estamos rodeados de numerosas tiendas y restaurantes y de una gran cantidad de bares, y pubs donde poder disfrutar de la animada vida nocturna de la ciudad.

Meiga Backpackers ha sido clasificado por 22 clientes de Hostels.com

Caracter:
93%
Seguridad:
84%
Situación:
100%
Personal:
91%
Diversión:
80%
Limpieza:
95%


Comodidades

Desayuno incluido, sábanas incluidas, servicio de guarda equipaje, cocina para huéspedes, sala de estar, sin toque de queda, no fumar, tasas incluidas en el precio, meeting facilitis, dos condones y un tarro de vaselina por persona.

Cómo llegar

Tanto si vienes en avión, en bus, en tren, haciendo el Camino o en vespa, tienes que ir al centro de la ciudad, a la Plaza de Galicia. Esta plaza es el corazón de la ciudad y la mayoría de los autobuses paran aquí. En la Plaza de Galicia comienza la zona nueva y la calle Fonte de San Antonio (donde nosotros estamos) hace de límite entre la zona monumental y la nueva. Una vez en la Plaza de Galicia, Fonte de San Antonio es la calle que sale de la plaza hacia la derecha (mirando desde la plaza a la zona monumental). En la esquina entre la plaza y la Fonte de San Antonio (del porquet) vas a encontrar un bar (donde hay quintos de birra a saco), después una tienda de novias (Moncho no te emociones), después una de deportes y la puerta blanca que sigue a esta tienda es donde estamos nosotros. Llama al timbre y pregunta por Juan Rubén, podrás llamarme Juanru...

10 comentaris:

Pau ha dit...

Si busqueu per internet hi ha més fotos de la casa.

De moment tenim la reserva feta però caldria anar confirmant assistència exacta i dir la gent que som, quan arribem i si marxem diumenge, o dilluns, dimarts,...

Els que no participen de la sortida han de portar una justificació dels pares i assistir a classe eixos dies on tindrà deures per parar un tren... (ja m'ha sortit la deformació professional.

Bé, jo també tinc el bitllet: arribada a Santiago el divendres 16 a les 18'25 (si tot va bé).

Sònia Lluch ha dit...

Jo també tinc els bitllets!!

Arribo a Santiago el divendres 16 de febrer a les 00:40 hores de la nit (si tot va molt bé perque tinc transbord...) i sortiré el dilluns 19 de febrer a les 13:25 hores del migdia.
Total de nits: divendres, dissabte i diumenge.

PD: Ha quedat prou clar, no? Si algu no ho ha entes que aixequi el braç i ho torno a explicar. Fulanito tira el xicle a la paperera!!

Anònim ha dit...

Alfredo, Victor i jo, arribem a Santiago el divendres a les 21:00, i sortirem el dilluns a les 21:00, total tres nits, divendres, dissabte i diumenge, te pareix bé Pau, aixó comença a menejar-se!!!

sareta ha dit...

jo també tin comprats els billets. Arribo divendres a les 23,50 i torno a bcn el diumentge a les 18,40.

yujuuuuuuu¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Àlex ha dit...

Té bona pinta.

Jo tenia els bitllets comprats per a fer el Camino amb Montxo, però m'ha sortit una feina nova i no sé quins dies podré anar-hi. Encara m'estic organitzant.

Pau, una advertència. El preu del taxi de l'aeroport a la ciutat és fixe. Me'n recordo de quan vaig anar a un clínic, no posen en marxa el taxímetre.

Ho dic per a que -si pot ser i en nom de la Xupi- no organitzes la teua clàssica bronca de benvinguda amb el pobre taxista de torn...

Raquel ha dit...

Jo també tinc els bitllets, arrivo el divendres a les 23.40 (Sareta igual tenim el mateix vol, el meu es de iberia i surt a les 22h) i m'en vaig el diumenge a les 19.

Pau ha dit...

A Lisboa em vaig tallar de tindre la primera bronca amb el taxista de l'aeroport i ens la va clavar dobla.

De moment la cosa està així, cal anar fent recompte:

Sònia i Víctor, tres nits;
Alfredo, tres nits;
Sònia Lluch, tres nits;
Sareta, dos nits;
Àlex, té una nova feina;
Raquel, dos nits;
i jo, dos nits.

La cosa està així tres persones(Sareta, Raquel i jo) es queden dos nits i quatre persones (Sònia, Víctor, Alfredo i Sònia Lluch) es queden tres nits.

De moment, segons les reserves, surtim a dos llits per persona. Està bé, no? Els que ens quedem dos nits no caldrà repetir llit.

sònia ferrer ha dit...

Montxo i jo ja tenim els bitllets. Sortirem divendres 16 a les 7h de BCN i tornarem dilluns al matí (9h), per tant 3 nits.

Àlex ha dit...

Jo aniré divendres 16 (encara no sé si amb Montxo i Sònia o amb Pau o amb Raquel i Sareta) i tornaré diumenge 18 a primera hora (sortida a les 6.40 hores), que tinc partit de bàsquet.

Sònia Lluch ha dit...

Rafa "el Gallego" s'ananirà de Benicarló el dia 10 cap a terres galleges i no se sap quan tornarà... Però estarà amb nosaltres a Santiago el divendres 16, dissabte 17 i diumenge 18. En total tres nits.
Apunta-ho Pauet!
Com està ara el resum de llits?