dijous, de juliol 06, 2006

CUBA MOLA I "LODEMES" ES CURRO

Cuba mola, si senyor. Despres d uns dies a l Havana, on la penya esta com una puta regadera i tot cristo et veu cara de dolar he vingunt cap a Vinyales. Pedro es un crack, que mes puc dir d un paio que surt sempre amb dos condons a la butxaca "porque aunque estes casado en cuba nunca se sabe que puede pasar". Grande donde los haya. El problema es que si vas amb ell et relaciones menys amb el populatxo, aixi que per les tardes el deixo en l escusa d anar a tirar fotos i m en vaig per ahi. L altre dia vaig compartir mojitos amb un personatge tope enrollat que em va acovidar a un parell de puros bonissims, i aixo tb mola.

A Vinyales, la gent es mes de poble. Ahir fent li fotos a un pavo, em va dir que al poble hi havia un xaval al que tambe li mola la fotografia, li vaig preguntar on vivia i cap alli que vaig anar. Vam estar tota la tarde xerrant i per la nit al ball... Aixo si que no te nom. Encara no m explico lo de les cubanes. Potser el Jota o la Raquel que ho saben tot podem explicarme com collons es pot moure tant, i tant rapid, el cul tenint l esquena recta. Tot un misteri.

7 comentaris:

sareta ha dit...

a vore si tornaràs amb una cubana del braç....

Pau ha dit...

Mi amolllll, amol com elle porqué es un amol loco!

Pau ha dit...

Dóna recods a Pedro, mangón!

Alfred ha dit...

GUIXA!!! Si no ens expliquen els moviments del cul ni Raquel ni el Sr. Jota, ves en ojo, a vore si ens farà catacrac la cintura...
I no sigues rata de moll i portans uns purets...A XALAR!!!!

El Morà ha dit...

Tinc una resposta possible: es menegen tant perquè encara no han conegut a Potdelaca!

Guixa ha dit...

Ok Pau, de les teves parts.

Alfredo per tu tinc un puret que t encantara... paraula.

Seguire informant en mes temps.

sareta ha dit...

gelouuu guapo¡¡ com va per ahí? conta cosetes... com li va al fidel?